.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع معضل ترافيك رشت از ضروريات است

عضو مجمع نمايندگان گيلان گفت: برطرف كردن معضل ترافيك رشت امري ضروري است و در غير اين صورت موقعيت شهر در آينده‌اي نه چندان دور از بين مي‌رود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مهدي صادق در جريان بازديد ميداني اعضاي كميسيون برنامه و بودجه مجلس از اين شهر افزود: متاسفانه گيلان به رغم بهره‌مندي از طبيعت سرسبز، در زردي به سر مي‌برد.
وي ادامه داد: اين استان علاوه بر 2 ميليون و 400 هزار نفر جمعيت، به طور متوسط در سال بالغ بر 10 ميليون نفر از نقاط مختلف آن بازديد مي‌كنند و شهر رشت شاهراه اصلي ورودي گردشگران و مسافران است.
نماينده مردم آستانه اشرفيه در مجلس ترافيك رشت را معضل بزرگي خواند كه نياز به توجه ويژه و تمهيدات لازم براي رفع آن دارد.
وي اظهار داشت: رفع معضل ترافيك و عدم ايجاد امنيت جاده‌اي براي گردشگران سبب مي‌شود تا موقعيت اصلي شهر رشت در آينده‌اي نه چندان دور از بين برود.
صادق ايجاد قطار شهري را مهم‌ترين راهكار براي رفع معضل ترافيك دانست و گفت: اميدواريم با حضور اعضاي كميسيون برنامه و بودجه، مشكلات شهري و منطقه‌اي در هنگام برنامه‌ريزي‌هاي كميسيون برنامه و بودجه مورد توجه قرار گيرد.
نماينده مردم رشت در مجلس نيز در اين مراسم به كلانشهر بودن رشت اشاره كرد و اظهار داشت: تصويب كلانشهر شدن رشت و مژده راه اندازي قطار شهري نشانه دلسوزي مسئولان است.
سيدعلي آقازاده با اشاره به شرايط جوي شهرستان رشت و تراكم بيش از حد جمعيت و گردشگران به ويژه در ايام تعطيلات و تابستان خاطر نشان كرد: متاسفانه زيرساخت‌ها و امكانات شهري پاسخگوي مطالبات همشهريان و مسافران نيست و محدوديت مكاني و مشكل ترافيك معضلات موجود را تشديد مي‌كند.
موسي ناصح رئيس شوراي اسلامي شهر رشت نيز حضور اعضاي كميسيون برنامه و بودجه مجلس در گيلان و رشت را مغتنم شمرد و گفت: با توجه به اينكه عمده گردشگران گيلان را به عنوان نخستين استان به ويژه در فصل تابستان مورد بازديد قرار مي‌دهند، نياز است كه بستري براي افزايش امكانات و تسريع در رفع معضل تردد و همچنين بهداشت و امنيت جاده‌اي فراهم شود.
رئيس و اعضاي كميسيون برنامه و بودجه مجلس در سفر دوروزه خود از پروژه‌هاي ملي استان بازديد كرده و عصر فردا جمعه جمع‌بندي نهايي را با حضور استاندار گيلان در جلسه شوراي اداري اعلام مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.